بنگر: اگر استقلال ما را شکست بدهد ناراحت نمی‌شویم خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

بنگر: اگر استقلال ما را شکست بدهد ناراحت نمی‌شویم

اگر بازی سپاهان و الاهلی عربستان با تساوی به پایان می‌رسید، زردپوشان اصفهانی به عنوان تیم دوم صعود می‌کردند ولی محسن بنگر مدافع بلندقامت سپاهان گل حساسی را به ثمر رساند تا قهرمان لیگ به جمع 16 تیم برتر آسیا راه پیدا کند.

بنگر در گفت‌وگویی اختصاصی با خبرآنلاین ابتدا در مورد بازی می‌گوید:« خوشحالم که دوباره هواداران سپاهان را خوشحال کردیم. ما بازی خوبی را انجام دادیم و فرصت‌های زیادی از دست رفت ولی با این حال توانستیم 3 امتیاز را گرفته و به عنوان تیم صدرنشین صعود کنیم. خوشبختانه در بازی مرحله حذفی میزبان هستیم و این بهترین فرصت برای ما است تا بتوانیم به آنچه که می‌خواهیم برسیم.»

سپاهان در مرحله بعد یا با استقلال روبه‌رو خواهد شد یا الریان قطر ولی شانس تقابل سپاهان و استقلال بسیار زیاد است. از بنگر در این مورد سوال می‌کنیم که او می‌گوید:«‌فرقی ندارد با کدام تیم روبه‌رو شویم چون باید برنده باشیم ولی حسن رویارویی ما با استقلال این است که به هر حال یکی از این تیم‌ها به مرحله بعدی صعود خواهد کرد. ما دوست داریم برنده شویم تا به مرحله بعدی برویم ولی اگر استقلال ما را شکست دهد ناراحت نمی‌شویم چون یک تیم ایرانی به مرحله بعدی می‌رود.»

بنگر در پاسخ به این سوال که آیا از شکست دادن استقلال مطمئن هستی خاطرنشان می‌کند:« ما در زمین مسابقه تلاش می‌کنیم تا ببریم ولی استقلالی‌ها خوب کری می‌خوانند. آنها نباید فراموش کنند که ما قهرمان هستیم ولی آنها سوم شدند ولی با این حال باز هم می‌گویم که اگر استقلال ما را شکست داد ناراحت نمی‌شویم.»

ر


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:بنگر,استقلال,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    بنگر: اگر استقلال ما را شکست بدهد ناراحت نمی‌شویم

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)